Címke: allergia

Fejbőr, pikkelyszerű felrakódás

Tisztelt Doktornő! Fejem tetején egy-két hónapja pikkelyszerű lerakódás képződött. Én próbálom olajjal fellazítani, hogy mosásánál könnyebben letudjon jönni. Nem tudom, hogy mi okozza mit tegyek. Két-három naponta mosok hajat, festetem. Talán a hajfestésre lettem érzékeny?

Mért gyullad be a fejbőröm?

Tisztelt Doktor! Mért gyullad be a fejbőröm? Mi rá gyógyír?

A hajfestés és a leggyakoribb fejbőr-problémák

A hajfestés napjainkban igen elterjedtté vált, és már nemcsak a hölgyek körében hódít. A hajfestékek, hajszínezők sora végtelen, de hatalmas ...

Hajhullás és a fogászati gócok

Egy letört fog, egy gyulladt gyökér, egy mélyebb fogszuvasodás is okozhat hajhullást, mint ahogy egy ínygyulladás, illetve más fogágybetegség is. ...

Fejbőr gyulladásos elváltozásai

A fokozott korpásodás gyakran a fejbőr gyulladását jelzi, melyet számos tényező előidézhet. Az alábbiakban részletesen olvashat arról, hogy mi vezethet ...

Korpásodás elleni gyógynövények

A korpásodás igen gyakori bőrgyógyászati probléma. Becslések szerint a fejlett országokban népesség mintegy felénél jelentkezett korábban, vagy jelenleg is van ...

Rendszeres hajfestés hatása a hajra

A hajfestékek hatóanyagainak szervezetre gyakorolt hatását a mai napig vitatják. A szakemberek azt viszont nem vonják kétségbe, hogy ha a ...

Fejbőr-kiütés

Tisztelt Doktor! Olyan panasszal fordulnék Önhöz, hogy a fejbőrömön piros viszkető foltok jelentek meg és emellett a korpásodás is erős. Elmentem orvoshoz felírtak nekem Elocom nevű oldatot, azelőtt pedig Diprosalic oldatot és már lassan 1 hónapja használom és eddig csak azt értem el vele, hogy a viszketés megszűnt, de a piros foltok még jelen vannak és a korpásodás. Milyen gyógymódot ajánlana nekem amellyel megtudnám szüntetni a tüneteket? Milyen sampont ajánlana? Ilyen esetben meddig hanyagoljam a hajfestést? A válaszát előre is köszönöm

Hajhullás vérszegénységtől?

Tisztelt Doktor Úr! Borzalmasan hullik a hajam, mint kiderült vérszegény vagyok! Nem tudom milyen szert lenne célszerű szednem, mert fémallergiában szenvedek. Tudna nekem tanácsot adni? Sürgős lenne! Tisztelettel: egy kétségbeesett kérdező

Korpásodás okai

Ez az egyik leggyakoribb bőrgyógyászati elváltozás, melynek számos oka …

close